2008年7月13日 星期日

感人

忘了哪个音乐制作人说过,
只有受过伤,伤心,孤单,寂寞的人,才能写出感人的词曲。
我想,这一个咖啡座也是这样吧。。。。
因为馆主只有在不开心的时候才会在这里涂鸦。
回顾这里所有的,都是伤心,挣扎的记载。
开心的,寥寥无几。
感不感人,还是另一回事。。。。
我想,是时候改变了。。。。

2 則留言:

Niko.Ching 提到...

Last time my blog also very very blue..~ Maybe we only impressed by blue and sad things, we always forgot to appreciate our good days.

When we have a great breakfast with colleage, we didn't write about it.
When we accidently hear a nice song from radio, we didn't remember it until the night falls.
When we saw birds stand on the branches, we don't bother to stop and take a photo.

But we remember everything that make us hurted and blue~

We can choose our colour, don't we?

lalea 提到...

或许只有伤心的日子会在心里留下痕迹。

或许快乐的是外表,总把不开心的事情往心里摆。天秤座都是这样吗?

如果让我选,我想,现在的我会选粉红色。你呢?